  • Data: 2010-09-15 17:14:28
    Temat: Re: ot..
    Od: "marzena" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie

    zdecydowane brawa i ukłony dla tych co typują w przedzień, przed
    zakończeniem sesji w stanach. chyle czoła, tym bardziej, ze maja dobre typy

    > Witam...
    > Konkurs FUTRA jakos sie jeszcze trzyma dzieki prostemu regulaminowi i
    > prostej
    > punktacji.

    podzielam jednak opinnie, zeby zostawic konkurs bez zmiany regulaminu. to
    jest zabawa, czasem sa emocje/choć i tak wygra sys:-))/, dla mnie jednak
    typowanie w przedzień przed zakonczeniem sesji w stanach to czysta magia,
    której ja sie nie podejme. dlatego wielki Szacun dla tych którzy typują w
    przedzień. ja jednak - jesli nie zmienia się reguły gry, to bede typowała
    przed 8.00. tak jak przy zajmowaniu pozycji na futach - podejmuje decyzję
    biorac pod uwage jak to wyglada intra, tak i przy typowaniu open biore pod
    uwage close u nas, close usiakow, aktualne indeksy fut usa i hongkong i
    japan. no i plus jakies swoje fusy:-)))
    i to byloby na tyla