eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha › Re: ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha
    From: Robert <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha
    Date: Wed, 24 Jun 2009 13:09:44 +0200

    Jerzy Olszewski pisze:
    > Robert pisze:
    >> Jerzy Olszewski pisze:
    >>> iktorn pisze:
    >>>> Jerzy Olszewski pisze:
    >>>>> jan kowalski pisze:
    >>>>>>

    >>>>>> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,67500
    99,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_
    podbrzusze.html?skad=rss

    > A może ty byś się pokusił położyć na tą wycieraczkę, skoro już uznałeś
    > ją za swoją, jakiś pachnący kwiatek w postaci sensownego wpisu na temat ?
    >
    > Czy tylko czekasz, aż ktoś ci powie co masz jutro kupić?

    Właśnie Ty uznałeś grupę za swoją, bo robisz na niej burdel.
    Nie oczekuję kwiatków na mojej wycieraczce. Nie życzę jednak sobie na
    niej wnoszenia "brudu".

    Wątki dotyczące giełdy niestety szybko umierają. Te polityczne mają się
    lepiej. Widać jak nasza nędzna polityka wpływa na życie obywateli, w tym
    niestety Twoje. Szkoda, bo widać po Sakiewce, że niegłupi facet jesteś.

    EOT

    RM.