eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipatologia w PeKaO SARe: patologia w PeKaO SA
  • Data: 2007-10-06 23:27:31
    Temat: Re: patologia w PeKaO SA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Irek wrote:
    > Opowiem historię.
    >
    > Była sobie firma X, która w banku Y ma usługi elektroniczne. Traf chciał,
    > że musiała przesłać 300 zł swojemu kontrahentowi, który ma konto w PeKaO
    > SA. Przelew (nadany przez firmę) poszedł, ale nie doszedł. Okazało się po
    > czasie, że podane konto było poprawne, choć już zamknięte (cóż, zdarzają
    > się czasem takie pomyłki w bazach danych dużych firm). A pieniądze? Nie
    > wróciły na konto nadawcy...
    > Firma oczywiście składa reklamację w PeKaO SA. Telefonicznie się nie da
    > uzyskać żadnych informacji. Osobiście również nie. Okazuje się, że
    > reklamację powinien złożyć bank, w którym firma X prowadzi konto(!!!). No
    > dobrze. Reklamacja na piśmie przez bank Y została złożona. I co? I nic.
    > Odpowiedź PekaO była jednoznaczna. "Z przyczyn niezależnych od banku"
    > pieniądze nie mogą być zwrócone. I jednocześnie informuje, że reklamację
    > uznaje za rozpatrzoną... Ręce opadają.
    >

    Przelew reklamuje nadawca w swoim banku, a nie gdzieś tam u wiewiórki w
    lesie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1