eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwRe: Głupis Jasiu-teoretyku, teraz patrz i ucz się jak się zarabiRe: patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym,nie na NC
  • Data: 2011-10-02 20:09:45
    Temat: Re: patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym,nie na NC
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 18:43:04 +0200, Przemek napisał(a):

    > tylko EEX jest na rynku glownym a nie na NC

    Dzięki za sprostowanie. Niestety to źle wróży całemu rynkowi głównemu. Im
    więcej szajsu tam dopuszczą, tym więcej inwestorów odejdzie. Dla mnie
    większość tych spółeczek kręci bizior podobny do tego który kręci Bioton,
    który w bodajże marcu dostał dofinansowanie z EU, żeby dalej nic nie robić.
    No ale co tam: "The show must go on".