    From: "Marek" <a...@a...aa>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pekao (byczek) robi byki?!?!?!
    Date: Wed, 12 Jan 2005 12:09:12 +0100

    > Witam wszystkich i prosze o rade.
    > Otrzymalem (adres zgodny) wyciag do karty VISA (ktorej nie mam) na imie i
    > nazwisko, ktorego nie znam (niegdy nie byla ta osoba zameldowana pod tym
    > adresem) potwierdzajacy transakcje dokonana we Francji na lotnisku (tak
    > przypuszczam - sklep wolnoclowy) w dniu w ktorym na 100% bylem w kraju....
    > moje pytanie:
    > 1. co z tym zrobic? Jest ono o tyle wazne ze mam rachunek w tym banku i
    > tak
    > sie zastanawiam komu wysylaja moje wyciagi...
> [...]

    no nieżle ja ostatnio poszedłem do oddziału przeciągnołem karte i poprosiłem
    o wypłate 250funtów kasierka przeliczyła i wydała mi kwotę, ja spakowałem
    pieniądze do bezpiecznej kieszeni i po drodze do domu udałem się na zakupy
    podchodząc pod drzwi zobaczyłem ze kasjerka jest pod drzwiami i mówi mi że
    zamiast funtów dała mi euro (ja przy kasie nie zwróciłem na to uwagi a
    miałem to wymienić na drugi dzien), wszystko na szczęście skonczyło się
    dobrze ale co gdybym miał składać jakąś reklamacje pieniądze były mi
    potrzebne na drugi dzien rano rozpatrywanie reklamacji trwałoby pewnie ze 30
    dni jak to trwa tego tego typu instytucjach a ja byłem groobo w plecy