  • Data: 2004-10-27 16:35:53
    Temat: Re: pekao24 musialo zanotowac wlama:)
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobny tekst pojawił się na stronach BPH. Na czerwono - trudno przeoczyć.
    > Może to siakieś zalecenie ZBP? W każdym bądź razie wygląda na zmasowaną
    akcję
    > - jakiś czas temu mBank...
    >
    > Smaczek jest taki: ja w "prawej dolnej części ekranu" nie posiadam żadnej
    > kłódeczki. Czy powinienem się bać?
    > IE rulez ;-)

    Jasne nie masz kłódeczki masz kłopot :)
    Ale to standard w polskiej bankowości . Sprawdziłem zapisy w BZWBK, ING,
    Lukas Banku, Multibanku, Citibanku, inteligo . Wszędzie żółta kłodeczka
    lokowana jest na dolnej belce , listwie itp , prawym dolnym rogu ekranu itp.

    Ale skoro używasz już Opery to chyba wiesz gdzie jest kłodeczka i nie
    potrzebujesz ostrzeżeń banku. Nieprawdaż ? :)

    pozd
    Adam