  • Data: 2004-06-07 19:57:21
    Temat: Re: pekao24 - nie można obejrzeć przelewu
    Od: damago <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "slawek" <s...@g...cl> napisał w wiadomości
    >
    > jak trafisz na dobrego pracownika to jakies 10 minut
    >
    > Pozdr
    > Witek

    Ja rozegrałem prościej: wypłaciłem wszystkie pieniądze bez 1 złotówki i
    wysłałem im maila że nie będą wpływały na to konto pieniądze więc niech
    sobie je zlikwidują (pogwałcam któryśtam punkt regulaminu).

    Jak tego nie zrobią to ich sprawa. Będą mi wysyłać najwyżej puste wyciągi.
    Mam w d...e, nie będę tracił czasu na wychodzenie z bałaganu którego nie
    jestem winien.

    Damago.