  • Data: 2006-02-21 21:30:52
    Temat: Re: pełnomocnik czy współwłaściciel
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-21 22:20, kiedy KrzysiekPP
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Nie wiem jak ty, ale ja na umowie mam uzyte słowo "właściciel". A moja
    > zona "współwłaściciel".

    Twoja umowa nie zmienia kodeksu cywilnego (art. 725 i nast.) ani prawa
    bankowego (choćby art. 50).
    Taki zapis w umowie dziwi mnie nadzwyczaj, bo ja, jako żywo, we
    wszystkich umowach mam, tak jak kc każe "posiadacz konta". Ale w końcu
    nie mam kont we wszystkich bankach, więc, kto wie, może tak naprawdę
    masz napisane.
    Nie wiem czym to tłumaczyć, może tym, że większość klientów banków (a
    pewnie i paru bankowców) nie odróżnia tytułu prawnego (własność) od
    faktycznego władania (posiadanie).

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****