  • Data: 2012-11-01 21:08:55
    Temat: Re: personal finance manager - inne Wasze opinie?
    Od: assembea <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... a ja wgryzam się w GNU Cash. Jakoś-tak mam dużo zaufania do
    > multiplatformowego projektu GNU z pewnym stażem :)
    > Że instalka duża - no-bo trzeba było linuksowe biblioteki podołączać.
    >
    > Przydałoby mi się jakieś pole do wymiany doświadczeń.

    A ja wybrałem na pierwszy ogień Money Microsoftu - wydawał mi się na pierwszy rzut
    oka najbardziej user-friendly dla takiego jak ja nie-informatyka. Jednak nawet na nim
    poległem. Mam problem z pewną rzeczą - może szanowne koleżeństwo coś mi podpowie....
    Otóż nie widzę, jak wprowadza się codzienne wydatki. Wydawałoby się, że przez Account
    Tools -> Cash flow reviews -> Add an item -> One-time item. Ale to nie działa...
    Działają inne opcje w Account Tools -> Cash flow reviews -> Add an item np. transfer.
    Ale One-time item nie... Dlaczego?