  • Data: 2005-04-20 14:10:20
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-04-20 15:55- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jurek
    Zielinski, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Jak ukradł? Przyszła, myślał że jego to wydał.

    Dlatego to nie jest kradzież (art. 278 k.k.), tylko co najwyżej
    przywłaszczenie (art 284 k.k.). Kary trochę niższe są przewidziane. Do
    lat trzech.

    > I co to znaczy natychmiast oddać? A jak nie mam to skąd.

    Delikatnie mówiąc, nikogo (a w szczególnościwymiaru sprawiedliwości)
    takie drobiazgi nie obchodzą.

    > Spokojnie - odda najszybciej jak to będzie możliwe.

    Jeżeli nie jesteś nim, to skąd wiesz? Z postów tego, który ten wątek
    zapoczątkował, wynika coś zgoła odwrotnego.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****