  • Data: 2005-04-20 18:05:56
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: "Rokefeler" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d46584$iee$1@news.onet.pl...
    > MK wrote:
    >
    > Dzięki za wyręczenie mnie w przeklejaniu kodeksu :-)

    O ile zrozmialem dobrze to zle to nie wygląda a nawet całkiem obiecująco.

    Wygląda to tak:

    Otrzymałem przypadkowo dajmy na to 50000zł i po miesiącu dowiaduję się o tym
    od nadawcy , będąc posiadaczem w dobrej wierze zatrzymuję wszelkie korzysci
    , więc i odsetki.
    No to w czym problem :)?
    Natychmiast lecę do banku i robię przelew 50000zł na konto nadawcy ,
    zatrzymując przy okazji niemałe odsetki.
    Dla mnie jest ok ;)

    Pozdrawiam

    Rokefeler