  • Data: 2009-07-23 20:00:01
    Temat: Re: plan systematycznego oszczedzania
    Od: iktorn <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przeca samą prawdę napisał :-)))

> [...]
    Bo dostanę prowizję

    Bo dostanę większa prowizję

    Bo z nowymi jeszcze nie podpisałem umowy

    przydarzyli jak Uniuon -Investment zlikwudowal fundusz na dnie bessy
    informatycznej.

    Ostatniego zdania nie zrozumiałem, ale to pewnie dlatego, że nie
    rozumiem również jak fundusz zrównoważony potrafi wygenerować stratę 50%
    kapitału w 2 lata (+ inflacja)