  • Data: 2012-10-10 19:38:38
    Temat: Re: płatność KK powyżej limitu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Pysz <p...@w...pl> writes:

    > Tzn według niej jest tak, że mogę dobić jedynie do limitu. Coprawda
    > nadpłata zacznie spłacać limit ale potrwa to jeden dzień.

    Nie można spłacać "limitu", można spłacać np. zadłużenie. Limit to jest
    tylko pojedyncza wartość, która ogranicza zadłużenie.
    Jeśli nadpłata zostanie zaksięgowana na koncie karty, to tym samym saldo
    się poprawi, i nie ma czegoś takiego, że potrzebny będzie kolejny dzień
    na spłatę czegokolwiek. Problemem mogą być jedynie ew. limity np.
    dzienne, miesięczne, na pojedynczą transakcję - one nie są związane
    z saldem.
    --
    Krzysztof Halasa