  • Data: 2009-10-12 01:45:25
    Temat: Re: platnosc karta mbanku via internet - jaki kurs?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx in news:hafe3v$4br$2@inews.gazeta.pl
    > Jeżeli płacisz w ryanair to popieram, ale jeżeli nie i masz możliwość to
    > załóż konto w polbanku i weź VE i wtedy dopiero będziesz miał dobre
    > kursy :)
    > Wracając do mbanku to właśnie się logowałem i masz z historii
    > 01.10/05.10 - 45,00 EUR = 195,34 PLN
    > 30.09/02.10 - 83,87 EUR = 364,48 PLN
    > a teraz taki mały kwiatek, bo jak się wybiera lot z polski to ryan
    > przelicza i podaje złotówki i mimo, że dostałem obciążenie w PLN w
    > szczegółach mam wartość w euro. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem:
    > 30.09/02.10 - 140 PLN = 33,96 EUR
> [...]

    a ja z kolei taka operacje zakupową wykonalem kartą via internet: zaplacilem
    karta mbankową w voip dla rozmow telefonicznych 10 eur, ale tak naprawde, to
    po sekundzie okazuje sie, ze wlasnie zabiera 12 eur, bowiem dochodzi
    vat,czyli po kursie sprzedazy 4,2941 wzielo:
    51,5292 pln.
    Zaraz też widze, ze z konta mbankowego ubylo:
    54,07 pln
    czyli za wydanie glupich 12 euro mbank łyknął:
    2,5408 = okolo 4,9%

    To jest mozliwe? prawie 5% przewalutowania/prowizji??