  • Data: 2003-11-05 09:02:44
    Temat: Re: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: "slovek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 15 min na spuszczenie paliwa. Dlatego zawsze gdy mam płacić kartą a nie
    mam
    > na wszelki wypadek gotówki to upewniam się czy karty "chodzą". Oczywiście
    > zawsze może się coś zdarzyć ...
    No własnie się zdarzyło - zaraz po mnie wywiesili na wszystkich
    dystrybutorach kartki z informacjią że nie można płacić kartami...
    A tankowałem LPG - czyli wykonał to Pan z obsługi - on powinien był zapytać
    o formę płatności i ew. nie dopuścić do tankowania ... - z tym, że nawet on
    jeszcze nie wiedział ze karty nie działają...

    slovek