  • Data: 2012-11-17 20:35:52
    Temat: Re: po co im te dane?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "www2" b...@g...co
    m.

    > dzwoni komorka i pan z dot pay! bo wykryli, ze podalem im po 3 znaki w imieniu
    > i nazwisko (podalem poczatek typu ada kow od adam kowalski np. ;) )
    > - i gostek zaczal mnie straszyc, czemu podalem nieprawidlowe dane im, ze zgodnie
    > z ue bla bla bla musze podawac im prawidlowe dane i musi to zglosic na policje :-)

    Do mnie kiedyś stukał ktoś, kto uważał, że niepoprawnie ;) podałem swoje
    dane. W okienku <imię> wpisałem słowo 'Imię', tam, gdzie chcieli nazwisko,
    wpisałem słowo 'Nazwisko' itd. z tym zastrzeżeniem, że kodem było '12-345',
    zaś w adresie umieściłem '12 m. 34'...

    IMO nie każdy pojmuje, że ktoś nie ma ochoty na niepotrzebne podawanie
    swoich danych a policja niekoniecznie zajmie się ,,sprawą'' fałszowania
    danych, gdy zobaczy 'EneLesCis' zamiast 'Leszek Ciszewski'. :)

    -=-

    Chyba ktoś z grupowiczów podaje adres swojej nauczycielki zamiast
    swego -- i płatności przechodzą. Ja podaję cokolwiek, nierzadko
    coś plącząc, gdyż miejsce zamieszkania nie pokrywa się z meldunkiem...

    -=-

    IMO podawanie PESELu ma jakiś sens -- gdy złodziej nie zna poprawnego
    numeru PESEL, może mieć trudności z zapłaceniem. Nie uchroni to przed
    kradzieżami w 100%, ale jednak jakąś barierą jest. [zwłaszcza tam,
    gdzie dowód osobisty ma wielość karty płatniczej i jest noszony
    razem z kartami, przez co w razie kradzieży portfela (czymkolwiek
    by był ów portfel), dowód z peselem ginie razem z kartami?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'