eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipo jakim czasie zamkna mi konto? › Re: po jakim czasie zamkna mi konto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po jakim czasie zamkna mi konto?
    Date: Fri, 19 Sep 2003 22:34:44 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <bkfp8k$hgj$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    <bkcbq0$os4$1@atlantis.news.tpi.pl> <bkch3c$irf$1@news.onet.pl>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    <bkck6f$qiu$1@news.onet.pl>
    <d...@m...cs.put.poznan.pl>
    <bkfkss$me6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: lan1.zwm.punkt.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1064003668 17939 80.48.206.2 (19 Sep 2003 20:34:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Sep 2003 20:34:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260297
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bkfkss$me6$1@news.onet.pl...

    > Ani ta uprzejma Pani ani Infolinia nie mogli/chcieli mi pomóc
    twierdząc że
    > taka jest procedura a raczej jej brak (ciężko przewidzieć procedurę na
    > zamknięcie rachunku, którego teoretycznie nie otworzyłem :)))))) ) i
    żebym
    > napisał prośbę i złożył do rozpatrzenia.
    > Delikatnie mówiąc wk..... się

    Nie składaj prośby! Jeśli nie chcesz spalić mostów do tego banku, to
    opisz wszystko (nie w formie skargi - raczej informacji). Poinformuj, że
    wobec tego wyszedłeś na oszusta z winy pracownika banku, wobec czego
    prosisz o sprawdzenie, czy bank jest w posiadaniu podpisanej przez
    Ciebie umowy, a jeśli nie, to żądasz skutcznego zamknięcia konta nie
    mającego postaw istnienia i pisemnego powiadomienia Cię o tym fakcie.
    Nie jesteś klientem, nie musisz skłdać prośby - tylko uprzejmie
    wyjaśniasz sprawę.
    Poleconym bezpośrednio do centrali.

    --
    Lejak
    j...@a...net.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1