eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipoczta wewnetrzna w Alior BankuRe: poczta wewnetrzna w Alior Banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poczta wewnetrzna w Alior Banku
    Date: Fri, 8 Oct 2010 21:59:45 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 28
    Message-ID: <i8nt7i$q9v$1@news2.ipartners.pl>
    References: <i8nmf5$nrc$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-42-51-134.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1286567986 26943 94.42.51.134 (8 Oct 2010 19:59:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Oct 2010 19:59:46 GMT
    In-Reply-To: <i8nmf5$nrc$1@kushnir.sileman>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:537698
    [ ukryj nagłówki ]


    "Wojciech Nawara" <u...@n...info> wrote in message
    news:i8nmf5$nrc$1@kushnir.sileman...
    > Hej,
    >
    > Dla informacji: od kilku dni dostępna jest dwukierunkowa poczta wewnętrzna
    > w serwisie internetowym Alior Banku. W końcu można zgłaszać ewentualne
    > problemy i pytania elektronicznie, bo z kontakt(at)alior.pl nie dało się
    > za dużo załatwić ze względu na brak możliwości weryfikacji klienta...
    >
    Jednak ktos posyla rozne maile klientow dalej do decydentow, bo jakis czas
    temu pisalem o kilku rzeczach, ktorych nie ma w bankowosci internetowej i na
    wszystkie propozycje dostalem odpowiedz odmowna, ze NIE w najblizszym
    czasie.

    Z pozostalych rzeczy brakuje jeszcze- importu szblonow platnosci do innego
    uzytkownika bank. internetowej oraz awizowania w systemie gotowki do wyplaty
    w danym oddziale(takie usprawnienia mial na pewno Lukas a pewnie i inne
    banki)- bo teraz podobno zamowienie tylko przez oddzial i nawet na infolinii
    sie tego nie zalatwi, co dla kogos z innej, mniejszej miejscowosci, gdzie
    nie ma oddzialu jest podwojna podroza.

    Co sie tyczy oferty lokat walutowych z dzienna kap. to powinni pojsc na
    calosc i poszerzyc oferte o GBP i CHF oraz dodac inne terminy (swiadomi
    klienci juz sobie tak dobiora kwote lokaty, ze podatku nie zaplaca i nie
    musza wypisywac jaka max kwota przy jakich kursach- w koncu nie musza pisac,
    ze to lokaty bez 'belki' tylko z dzienna kapitalizacja)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1