  • Data: 2006-11-29 21:42:49
    Temat: Re: podatek od zagranicznych przelewow
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna napisał(a):

    > Z tytułu "zapłaty" za wykonywaną pracę wirtualną. Ale formalnej umowy z tą
    > osoba nie mam, nie jestem formalnie zatrudniona.
    >
    > Anna

    czyli uzywajac popularnie stosowanego nazewnictwa - pracujesz na czarno,
    jezeli kwoty sa niewielkie to nikt sie nie przyczepi

    ale gdybys chciala, aby wszystko bylo lege artis to powinnas spisac
    umowe z ta osoba, ona powinna zaplacic w Twoim imieniu podatek dochodowy
    w kraju, w ktorym powstal przychod, nastepnie powinnas te dochody oraz
    zaplacone podatki uwzglednic na zeznaniu podatkowym PIT, tutaj w
    zaleznosci od tego jaka umowe ma Polska z tym krajem - rozliczyc podatek
    dochodowy

    to oczywiscie teoria

    wnioski:
    przyjmuj kase i niczym sie nie przejmuj ;-)

    pozdr.
    RobertS