  • Data: 2005-03-12 18:31:28
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    swoje:

    > Musisz być strasznie niewiarygodny dla banku. Mnie dali 2x deklarowane
    > dochody bez mrugnięcia okiem. No ale faktem jest, że mam u nich konto już
    > parę lat i nigdy nie było żadnych zgrzytów (chociaż owe dochody wędrują na
    > zupelnie inne konto w inny banku).

    Czy ja jestem niewiarygodny dla Lukas banku? Nie sądzę.
    Nie wiem ile to jest 2x deklarowane dochody, bo jako żywo, nie pamiętam,
    żebym Lukasowi coś gwarantował.Ale nie wiem, może im zagwarantowałem
    2,5k, kto wie? Dla informacji: nigdy (od trzech lat, bo jak raz mineła
    mi trzecia rocznica u onego) nie musiałem płacić za e-konto pro.
    Lukas wielokrotnie mi swoją k.k. proponował. Ostatnio wczoraj, przy
    okazji zmiany danych osobowych. To tyle jeśli idzie o wiarygodność.

    Rzecz wyglądała tak, że od ręki mi dawali limit 5k (więc może faktycznie
    deklarowałem połowę tego), natomiast co do więcej, to mieli jakieś
    dziwne (a dla mnie trudne do zaakceptowania z braku czasu) życzenia.
    Przyznaję, że zapomniałem jakie, bo zależało mi na czasie, a Raiffeisen
    dał mi kartę szybko i z znacznie wyższym limitem (o ubezpieczeniach i
    uroczym niedźwiedziu nie wspomnę), wymagając stosunkowo niewiele (w
    zakresie papierologii).

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****