  • Data: 2005-03-13 18:12:15
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swietnie po prostu. Wydaje w styczniu 2000 zl i az do splacenia
    > kredytu - czyli gdzies do 23 lutego - mam karte zablokowana. I
    > wszystkie lutowe wydatki odkladam na ostatni tydzien?

    Za średnie saldo należy uznać całość potrzeb w okresie 53 dni. Zatem chodzi
    tu o sytuację, w której kupujesz cały okres, w momencie, gdy zbliża się
    termin spłaty osiągasz maksymalny limit, spłacasz i tak od nowa. Rozumiesz
    już teraz?

    > Tak, wiem, mozna splacac karte przed terminem. Nawet codziennie. Tylko
    > po co wtedy w ogole karta kredytowa?

    Kompletnie nie o to chodzi. Ale często przy kredycie bank pyta o Twoje
    miesięczne wydatki. To jeśli one są tak rozchwiane, że nie jesteś w stanie
    podać żadnej średniej to obawiam się, że możesz w ogóle kredytu w niektórych
    bankach nie dostać. Przykład: mbank - wniosek o KK.