    From: "magnat" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: połaczenie mbanku i multibanku
    Date: 15 Dec 2005 13:11:44 +0100

    >O tym czy przes BRE postepuje madrze swiadcza wyniki tych oddzialow
    > i calego BRE. Jeden z najwikeszych bankow w Polsce ma zyski mniejsze od
    > Lukasa...
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    tylko ze lukas żyje z "gótwek" o ktore są nieźle oprocentowane a przez co
    bardzo dochodowe... mankamentem jest tylko to ze caly czas trzeba o nie
    walczyc a z rynku wypasc jest bardzo łatwo
    natomaiast detal BRE postawił na hipoteke i karty kredytowe ktore tez daja
    dobrze zarobic ale w długim terminie, a raz zdobyty klient jest na ogól wierny
    (bo mocno uwiazany)
    według mnie to za wcześnie mówić że model biznesowy BRE jest zły, ale tez
    trzeba oddać chwałe dla Lukasa

    pozdrawiam Magnat