  • Data: 2008-11-19 06:58:29
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:gfttof$j0e$1@opal.icpnet.pl...

    > 3. ktoś pisał, że zaoferowali mu 4kzł, bo płaci rachunki po 100zł/m-c, ja
    > kupuję tylko kartę za 50zł raz na 3 m-ce (płacę punktami z allekarty) i od
    > razu zaproponowali mi 20kzł (konieczne zaświadczenie), a bez

    Limit kredytowy jest udzielany na podstawie zdolnosci kredytowej klienta.
    Bank nie moze przekazac dokonywania czynnosci oceny zdolnosci kredytowej na
    zewnatrz, wiec konsultanci Ery moga tylko szacunkowo okreslic limit na
    podstawie narzedzi jakimi dysponuja. Zapewne w przypadku zdecydowanej
    wiekszosci przypadkow limitpodany przez konsultanta Ery bedzie rozny od
    tego, ktory bank bedzie sklonny przyznac.

    MK