    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: półbank wyśli mi pit8c
    Date: Fri, 04 Jan 2013 13:30:03 -0600

    Ra wrote:
    > Sytuacja była taka: na początku ubiegłego roku zastrzegłem kartę i
    > poprosiłem o nową. Nie wysłali co potwierdzili mi w oddziale więc olałem
    > sprawe. Kołatało mi że mbanku po zastrzeżeniu przestali naliczać opłaty
    > We wrześniu przyszedł wyciąg na meila ale hasło przestało pasować.
    > Miałem sie tym zająć ale zapomniałem, mój bład i przyszło wezwanie do
    > zapłaty. Zadzwoniłem do działu windykacji ale - pierwszy raz się
    > spotykam on nic nie wie za co i dlaczego tylko kiedy ureguluję dług. W
    > oddziale powiedzieli mi że to opłata roczna (przez cały rok nie miałem
> [...]

    wiesz. oni nie anulowali kary, a tylko ci ją darowali.
    darowana kara pod podatek podlega. Dlatego dostaniesz pit 8c w kwocie
    opłaty rocznej za karte + 39 zl za darowanie kary.

    Do dopisania w pit-37 i zapłacenie podatku.

    Ale w sumie rzadko spotyka sie bank, ktory robi klientom tak pod górkę.
    Ja bym na twoim miejscu teraz z tej karty juz oficjalnie zrezygnował.