  • Data: 2013-03-24 06:27:46
    Temat: Re: pomocnicze konto firmowe
    Od: Sebastian <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie z cyklu w którym banku założyć konto.
    > Wymagania:
    > 1. Możliwość założenia rachunku przez spółkę komandytową

    > 2. Brak opłat za prowadzenie rachunku firmowego

    > 3. Brak opłat za debetówkę do rachunku firmowego

    ad 3 ewentualne opłaty za wypłatę z bankomatów są mi
    niestraszne, ponieważ kartą będę tylko płacić w sklepie
    ad 3 akceptuję warunek zwolnienia w postaci jednej
    bezgotówkowej transakcji kartowej ale bez wymogu kwoty
    ponieważ planuję dokonywać płatności ok. 30zł do 90zł

    > 4. Brak wymogów co do minimalnego salda, ilości
    > transakcji, itd.

    5. dodam, że kompletnie nie zależy mi na przelewach
    w bankowości elektronicznej, ale muszę mieć darmowe
    wyciągi (mogą być papierowe lub w pliku PDF na email)

    sposób korzystania z rachunku:

    na rachunek bankowy będzie co miesiąc wpływać jedna
    kwota i będzie dokonywana jedna transakcja kartowa
    bezgotówkowa na kilkadziesiąt złotych (od 30 do 90zł)