  • Data: 2006-08-03 07:15:26
    Temat: Re: pomylka banku - za duzy przelew na konto klienta
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niezupelnie, acz blisko.
    rzecz jest nastepujaca: nie chce tego zwracac, bo co mnie pomylki banku
    obchodza. nie mam na to czasu, zeby sie tym przejmowac. Pytanie jest
    proste: czy musze? powinnam?
    Co mi zrobia?

    przeczytaj rowniez regulamin prowadzenia rachunku, oto przykładowy zapis:

    "w przypadku podjecia z rachunku srodkow nie przyslugujacych
    posiadaczowi - jest on zobowiązany do ich zwrotu na pierwsze żądanie banku,
    w trybie i terminie okreslonym przez bank"

    rozumiem to tak, ze jezeli ktos ma rachunek w banku X a otrzymal kase z
    banku Y
    to bank Y najpierw zwroci sie o zwrot kasy do banku X, a ten do posiadacza
    rachunku...

    czy moze sie zdarzyc sytuacja, ze bank X samodzielnie potraci kwote nie
    przyslugujaca
    posiadaczowi z jego rachunku? nawet powodujac niedozwolone saldo debetowe?

    pozdr.
    RobertS