  • Data: 2004-07-22 12:44:18
    Temat: Re: poszukujemy frajerów na lokaty bankowe
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 22 Jul 2004 10:59:37 +0200, na pl.biznes.banki, Jacek Maliszewski
    EFIX Polska w wiadomości <news:cdnvij$aq4$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > :) O wlasnie do niedawna konkurencja byla za slaba. A teraz od niedawna
    > mozna zaciagac kredyty i lokowac oszczednosci w bankach zagranicznych. Moze
    > poza granicami Polski znajdzie sie lepsza oferte niz u bankow na terytorium
    > RP.

    No właśnie! Też o tym myślę już od jakiegoś czasu (co prawda dosyć
    nieśmiało).
    Czy ktoś ma rozeznanie, na jakie odsetki można liczyć w jakimś
    niemieckim lub szwajcarskim mBanku? (nie bijcie mnie za lenistwo - w
    języku Goethego płynnie potrafię powiedzieć tylko "Ja, ja, vokswagen", a
    głównie ten kierunek chyba należy brać pod uwagę)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj