  • Data: 2010-06-09 18:25:57
    Temat: Re: potrzebuję kredytówki ...
    Od: AW <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polbank

    Właśnie złozyłem wniosek o karte PolbankEra

    Nie wiem jak z BIK-iem.
    Do 4000 PLN bez zaświadczeń, ale ja chciałem więcej więc musz\iałem
    dostarczyć zaświadczenie o zatrudnieniu.

    > Tu musisz sprawdzić, kiedyś do 5k było na oswiadczenie. Jeżeli oni nie dają
    > to pewnie nikt inny ci nie da (chyba, ze bank w którym masz ROR).
    >
    > 36 transakcji rocznie zwalnia z opłaty

    lub transakcje na 10800 PLN

    Tu jeszcze nie wim bo nie otrzymałem jeszcze karty

    > Tu gorzej, bo opłata i %.

    W kraju min. 7 PLN za granicą min 10 PLN

    > A tu bezkonkurencyjnie.

    Potwierdzam.
    Jako chyba jedyni przeliczają walutę bezpośrednio na PLN po kursie MC.
    Unikasz podwójnego przeliczenia np. Funt-> Euro, Euro -> PLN
    No i jeszcze :
    Cokolwiek kupujesz, gdziekolwiek z niej korzystasz
    - karta co miesiąc automatycznie zwróci Ci 1% wszystkich Twoich
    wydatków. Dotyczy to zarówno transakcji bezgotówkowych (zakupów kartą),
    jak i transakcji gotówkowych (np. wypłat z bankomatu).Do kwoty 750 PLN/rok.

    Tu masz przelicznik walut stosowany przez MC:
    https://www.mastercard.com/us/personal/en/cardholder
    services/currencyconversion/index.html

    WARUNEK! Telefon w Erze .
    Ale mają tez inne podobne.