eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipozostawienie VC mBanku w kasie supermarketu - ciekawa procedura :)Re: pozostawienie VC mBanku w kasie supermarketu - ciekawa procedura :)
  • Data: 2003-10-05 15:16:59
    Temat: Re: pozostawienie VC mBanku w kasie supermarketu - ciekawa procedura :)
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > szczerze to nie wiedzialem o tym, ale od dzisiaj za potencjalnego
    zlodzieja
    > karty uwazac bede rowniez kasjerow, jako dzialajacych w interesie wlasnym
    > lub na polecenie 'sklepu'.
    > 2 stowy za maly prosty chwyt ??- podanie paragonow, slowa dziekujemy
    jeszcze
    > jakiejs makulatury reklamowej dla zamydlenia i juz portfel rosnie ?
    > szukam pracy jako kasjer na cwierc etatu :--)

    Wiesz problem polega na tym, że nie za wszystkie zatrzymane karty dostaje
    się premię, o tym decyduje bank który wydał kartę w porozumieniu z bankiem
    obsługującym POSy sklepu. U mnie jest tak, że wysyłam kartę do BZ WBK, ale
    kasę dostaję od banku, który zatrzymaną kartę wydał, poza tym NIE wolno
    kasjerowi zatrzymać karty "o tak sobie", musi on to zrobić w porozumieniu z
    bankiem obsługującym jego placówkę czyli dzwoni się do obsługi merchantów i
    tam osoba odpowiedzialna za autoryzację decyduje o losach plastiku. Osoba ta
    występuje w imieniu banku wydawcy, bo przecież w regulaminie każdej karty
    pisze: "Karta jest własnością banku i powinna być zwrócona na jego prośbę".

    pozdr
    david