eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] W ING BSK jak zwykle fajnie :)Re: [pr] W ING BSK jak zwykle fajnie :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Paweł" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [pr] W ING BSK jak zwykle fajnie :)
    Date: Tue, 7 Dec 2004 11:09:45 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <cp3vog$7db$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cp2n9s$t24$1@inews.gazeta.pl> <cp2nh8$n4$1@inews.gazeta.pl>
    <cp3pru$ium$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Paweł" <t...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: galileo.kurdwanow.kolornet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102414416 7595 81.219.247.1 (7 Dec 2004 10:13:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Dec 2004 10:13:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-User: hanzal
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:328190
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na miejscu ING oddałbym tej firmie kasę i ścigał bezrobotnego.
    Sugerowanie,
    > że wina leży po stronie klienta, pogarsza tylko nie najlepszy PR tego
    > znakomitego skądinąd banku.

    chciałbym doczekać czasów , w których jakikolwiek bank w podobnej sytuacji
    zachował by sie przyzwoicie :-)

    póki co to znakomity ING nawet w sytuacji gdy ordynarnie kierowniczka
    jednego z ich oddziałów wyłudzała pieniądze klientów - więc nawet w tej
    sytuacji nie było mowy o automatycznym oddaniu pieniędzy klientom - tylko
    bank chciał koniecznie czekać na wynik śledztwa itd itd


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1