  • Data: 2005-11-28 11:02:26
    Temat: Re: [prasa] RPO: Banki lamia konstytucje
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/28/2005 10:24 AM, Piotr Gralak wrote:

    > Siedem milionów...

    > Sześć milionów...
    >
    > Co to za bank?

    Millenium, 6 tys. - dodatkowe zera dostały się chyba z podświadomości :-)

    > PS. Kiepsko płacisz :P

    1000 zł dostaje u mnie osoba, która przychodzi raz w tygodniu wykonać
    parę telefonów i przełożyć kilka papierów - normalnie 4 - 6 tys. (netto)
    + autko, fonik i inne gadgety. Każdemu wg zasług :-)
    Ale np. za sprzątanie raz w tygodniu też więcej niż 1000 netto/miesiąc
    bym nie dał.

    Pzdr: Witek