  • Data: 2002-10-09 10:39:09
    Temat: Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert (znaczy ja) wrote:
    > Przedluzalem prenumerate Newsweek International (angielski) w f-mie
    > Kurierserwis, podalem numer KK Lukasa na standardowym formularzu
    > zamowienia (zwykłą pocztą). Potem przyszła korespondencja
    > informująca, że ta f-ma juz sie nie zajmuje prenumeratą, tylko nowa,
    > Europress. Ten firmie zapłaciłem przelewem 220zł.
    > Teraz okazuje się, że dodatkowo Newsweek International Mail Order
    > obciażył kartę na 34,50 GBP, czyli jakos wzięli tamto info.
    >
    > Jak reklamować taką podwójną płatność?
    > Czy zwrócić się do Lukasa o chargeback tych 34,50 GBP?
> [...]

    Coś nikt mi nie chce doradzić w tej sprawie :(

    To może zapytam tak jeszcze:
    Czy jeśli podpisałem zgodę na obciążenie kwotą 220 PLN a jest obciążenie na
    34,50 GBP (przeliczone przez bank na 231 PLN), to Lukas uzna reklamację
    transakcji, bo nie autoryzowałem obciążenia w funtach?
    Czy mogę poprosić o chargeback od razu? Ma ktoś doświadczenia?