eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprenumerata: Lukas KK chargeback › Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
    Date: Thu, 10 Oct 2002 08:46:29 +0200
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 33
    Message-ID: <ao37p1$bak$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <anrqoc$mkc$1@topaz.icpnet.pl> <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c32-169.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1034232417 11604 62.21.32.169 (10 Oct 2002 06:46:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Oct 2002 06:46:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:207113
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik wrote:
    > Po pierwsze już dawno nie ma kary za nieuzasadnioną reklamację w TOiP.
    sebastian, tak też miałem nadzieję, studiując najpierw tzw. "pełną tabelę"
    tutaj: http://www.lukas.com.pl/download/toip.pdf

    jednak potem znalazłem tę pozycję (jak pisze krab powyżej) w tej tabeli
    specjalnie do karty VC:
    http://www.lukas.com.pl/oferta_visaclassic_tabela1.a
    sp
    Rozpatrzenie nieuzasadnionej reklamacji 25,00 PLN

    > Po drugie możesz spokojnie złożyc reklamację w LukasLinii, wystarczą
    > dane z wyciągu + nazwa posrednika którego znasz i Newsweeka.
    Dzięki, tak chyba zrobię - tylko w obliczu opłaty 25 PLN, której nie
    chciałbym ponosić zastanawiam się, czy podpis autoryzujący obciążenie w
    złotówkach, a konkretnie 220 PLN, bank może potraktować jako zgoda na
    obciążenie, które nastąpiło, tj. 34,50 GBP, następnie przeliczone na
    złotówki przez bank (231 PLN).

    > Ale najlepiej złożyc reklamację u źródła, ponieważ tak będzie o wiele
    > szybciej.
    Problem w tym, że nie bardzo mam dostęp do tego źródła. Stary dystrybutor
    nie istnieje, bezpośrednio do Newsweek w Anglii (bo GBP) nie mam kontaktu.
    Napisałem do nowego dystrybutora (tego, który przyjął przelew) z prośbą o
    interwencję i odpisali, że przekazali do partnera w Anglii.
    Będę jeszcze próbować wysłać do Newsweeka z formularza WWW jako "General
    Query", ale obawiam się, że odpowie najwyżej automat.

    > Na reklamację złożoną w banku będziesz czekać ok.1 miesiąca
    > czasu.
    To mi nie przeszkadza; obawiam się natomiast tych 25 PLN.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1