eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblem z numerem SWIFTRe: problem z numerem SWIFT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "LemonR" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z numerem SWIFT
    Date: Thu, 8 Nov 2007 08:05:53 +0330
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <fgu05a$s7f$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fgphe6$sj4$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cw.wp.mil.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1194492907 28911 88.220.125.20 (8 Nov 2007 03:35:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Nov 2007 03:35:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: LemonR
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:429681
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Z jakiego banku robisz transfer? i skąd masz informację że nr swift nie
    > został
    > znaleziony ( swift jest kompletny )?
    > Czy podałeś nr "ABA#: 063000021" inaczej fed wire ( coś takiego jak u Nas
    > nr
    > rozliczeniowy danego banku) ? nr konta powinien wyglądać tak
    > 063000021-2000023589030
    >
    Przelew robię z banku BZWBK, po wprowadzeniu wszystkich danych, pojawia się
    kolejna zakładka do wprowadzenia SWIFTa po czym otrzymuję komunikat, że bank
    nie został odnaleziony.
    Oczywiście przeszdłbym się do banku lub zadzwonił ale jestem za granicą, a
    tu gdzie jestem nie ma telefonów :-(
    LemonR


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1