eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblem z paypalRe: problem z paypal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!n
    ews.astraweb.com!border2.a.newsrouter.astraweb.com!hwmnpeer01.ams!news-out.ntli
    .net!newsrout1-gui.ntli.net!ntli.net!news.highwinds-media.com!newspeer1-win.ntl
    i.net!newsfe6-win.ntli.net.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <fp4rq4$1j$1@nemesis.news.tpi.pl> <fp51lr$t4s$1@inews.gazeta.pl>
    <fpa3on$tlk$1@news.onet.pl> <jy2uj.1000$ab5.359@newsfe1-win.ntli.net>
    <fpcgd4$stm$1@nemesis.news.tpi.pl> <fpct5c$bsv$1@news.interia.pl>
    <Sonuj.1474$ab5.1125@newsfe1-win.ntli.net> <fpfg0b$ef2$1@news.interia.pl>
    <QkJuj.1053$_65.572@newsfe4-gui.ntli.net>
    <fpggpv$j60$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <i%Yuj.1666$ay3.1260@newsfe5-win.ntli.net>
    <fphmro$hl8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: problem z paypal
    Lines: 20
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <6J2vj.3072$Ef1.2302@newsfe6-win.ntli.net>
    Date: Wed, 20 Feb 2008 23:29:06 GMT
    NNTP-Posting-Host: 86.3.150.162
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe6-win.ntli.net 1203550146 86.3.150.162 (Wed, 20 Feb 2008 23:29:06 GMT)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Feb 2008 23:29:06 GMT
    Organization: ntl Cablemodem News Service
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:438866
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fphmro$hl8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > dokładnie.
    > nawet zrobiłem mu tego samego dnia przelew ....
    > tak czy inaczej, wysłałem dzisiaj dokumenty od PP, przy okazji otrzymując
    > informację że nie ma czegoś takiego jak polski oddział, i dzwoniąc na ich
    > numer 0801 kontaktujemy się z biurem w luxemburgu.....
    > napisali że sprawdzają dokumenty w 3 do 5 dni. jeśli po tym czasie nic sie
    > nie stanie, mam tylko nadzieję że da sie wycofać transakcję z karty .....
    > Marek

    Ano wlasnie, nie chcialem o tym pisac, bo slysze o kontakcie telefonicznym
    po polsku, a za cholere nie doszukalem sie oddzialu PayPal w Polsce:)
    Teraz juz mam pewnosc.
    Najwazniejsze, ze konto masz odblokowane i mam nadzieje, ze udalo ci sie
    sfinalizowac tranzakcjie ze sprzedajacym, bo to byl powod calego
    zamieszania:)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1