  • From: "axell" <a...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z ustanowieniem hipoteki (mBank) - długie
    Date: Thu, 23 Dec 2004 13:58:20 +0100

    > w przyapadku jednego pełnomocnictwa bank przedstawił dokument a w
    > przypadku
    > drugiego podał nr KW ale obydwa są o treści nieodpowiadającej Sądowi.
    > sąd argumentuje, że od połowy roku zmieniły się jakieś przepisy i dlatego
    > wymaga takich a nie innych zapisów,

    To chyba faktycznie coś nie tak z tym sądem w Koninie bo ja załatwiałem
    w październiku i w poznańskim sądzie nie czepiali sie o te osiadczenie
    wiecej.

    > już dzwoniłem nawet do łodzi do centrali, do wawy do BRE Banku (gdyż to
    > Zarząd BRE Banku będzie ustanawiał pełnomcnictwo) od nikogo nie mogę
    > doprosić się jakiś konkretnych informacji: kiedy będzie ustanowinioe, na
    > jakim etapie załatwiania jest pełnomocnictwo, nie mowiąc już i żadnym
    > dokumencie potwierdzającym zainteresowania banku sprawą. chciałem żeby
    > bank
    > też wysłał do sądu prośbę o przedłużenie terminu złożenia prawidłowych
    > pełnomocnuictw ale nic z tego- gościu który podpisywał umowę twierdzi że
> [...]

    Obawiam się że nie dowiesz się w jakim stadium rozpatrzenia jest Twoja
    sprawa.
    Mają tam jakiś bałagan, ja wczoraj dostałem pismo z mBanku że nie dostali
    jeszcze odpisu z sądu o ustanowienie wpisu w KW a mają z sądu informacje że
    wpis juz jest. Pismo w nagłówku datowane na 16.12, dzwonię wczoraj żeby
    wyjaśnić,
    niestety po 14 nie ma już osoby tym się zajmującej (sic !!!). To dzwonię
    dzis i okazuje
    się że od 10.12 mają te odpis ( 9.12 oddałem je w centrum finansowym) i
    przepraszają bo pisma się mineły. Czyli moj odpis tydzień czasu wirował nie
    wiadomo gdzie skoro się minął z pismem wysłanym 16.

    Pozdrawiam
    axell