eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo.... › Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
    Date: Sun, 26 Jan 2003 14:30:38 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl
    Message-ID: <b10nug$gob$1@news.onet.pl>
    References: <b0tvat$euo$1@news.tpi.pl> <b0uehi$cb4$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b0ug5c$rck$1@news.onet.pl> <b0v5cl$kim$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b102jq$g0$1@topaz.icpnet.pl> <b10hae$9va$1@aquarius.webcorp.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179018134.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1043587856 17163 62.179.18.134 (26 Jan 2003 13:30:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jan 2003 13:30:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225200
    [ ukryj nagłówki ]

    Gregory BRZESKI wrote:
    > Zalezy mi na tym abym mogl posiadac w rozsadnym czasie (2-4 dni)
    > konto z ktorego moge korzystac. Natomiast rozsadny czas
    > dostarczenia kart do konta to ok. 14 dni. Czy sa dostepne
    > statystyki dotyczace obslugi klienta w bankach ? W szczegolnosci
    > interesuja mnie statystyki bankow internetowych.

    Hi,hi - kazdy by tak chcial :)
    W taki mrazie najlepiej jednak isc do tradycyjnego banku - w takim
    citku masz od razu karte i mozesz korzystac z konta,.
    W Inteligo - cala procedura (w ponad 80% przypadkow) trwa ok tygodnia.
    A teraz po akcji reklamowej byl masowy run na ten bank - stad tez
    trafiles jak trafiles (wcale nie bronie go).
    W przypadku VW Banku - oni maja ok 40 tysiecy klientow, a jakosc ich
    obslugi byla zawsze na wysokim poziomie. (az dziw, ze sie tym nie
    chwala - ale po protu im tez nie zalezy na zbyt wielu drobnych
    klientach).

    W bankach internetowych - najgorsze jest - zaloezenie konta - pozniej
    poziom uslug jest juz zestandaryzowany ;) i klopotow wielu nie ma.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1