eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo.... › Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!
    not-for-mail
    From: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: procedura zakladania kontach w roznych bankach, was: inteligo....
    Date: Sun, 26 Jan 2003 15:00:45 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <b10pd2$coq$1@aquarius.webcorp.pl>
    References: <b0tvat$euo$1@news.tpi.pl> <b0uehi$cb4$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b0ug5c$rck$1@news.onet.pl> <b0v5cl$kim$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b102jq$g0$1@topaz.icpnet.pl> <b10hae$9va$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b10nug$gob$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: office.webcorp.pl
    X-Trace: aquarius.webcorp.pl 1043589347 13082 195.117.45.35 (26 Jan 2003 13:55:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jan 2003 13:55:47 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225205
    [ ukryj nagłówki ]

    > W Inteligo - cala procedura (w ponad 80% przypadkow) trwa ok tygodnia.

    Jak zawsze trafie na margines ;-)

    > W przypadku VW Banku - oni maja ok 40 tysiecy klientow, a jakosc ich
    > obslugi byla zawsze na wysokim poziomie. (az dziw, ze sie tym nie
    > chwala - ale po protu im tez nie zalezy na zbyt wielu drobnych
    > klientach).

    Jak widac dwie rozne strategie:

    Inteligo - nie wazne jaki klient, wazne aby duzo standardowych klientow, aby
    mozna bylo pobierac duzo malych prowizji. Nawet jesli 10-20% klientow
    odejdzie to nie bedzie to tragedia dla banku.

    VW Bank - srednia ilosc klientow jednak zdecydowanie lepiej wybranych,
    zamozniejszych i majacych wieksze potrzeby. W pozniejszym okresie takiemu
    klientowi mozna zaproponowac/sprzedac szerszy zakres uslug, ktore przynosza
    wieksza marze.

    > W bankach internetowych - najgorsze jest - zaloezenie konta - pozniej
    > poziom uslug jest juz zestandaryzowany ;) i klopotow wielu nie ma.

    Do czasu kiedy BOUP (Biuro Obsugi Uporczywego Petenta) nie spotka sie z
    niestandardowa sytuacja ;-)

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1