  • Data: 2012-03-05 10:58:19
    Temat: Re: promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Mar 2012 21:32:02 +0100, Sagittarius napisał(a):

    > Dostep przez net w porzo, hasla sms, bezproblemowe logowanie,
    > przejrzysty interfejs - mam równiez ING Direct, Nordee, Inteligo i
    > mBank, wiec mam porównanie
    > :)

    Wygląda i funkcjonalność www to jeszcze powiedzmy ale to, że przelew z
    między własnymi kontami idzie ponad godzinę i tylko w godzinach pracy
    banku, to już bezapelacyjny ewenement. DBnet się najlepiej do wypłat z
    bankomatów nadaje.

    > PS. Najgoorrszyy net to Nordea, az mi sie nie chce logowaae przez te
    > zdrapki za kazdym logowaniem - to jest jaka? dziczyzna amerykanska
    > (znaczy sie skandynawska :)))

    Bez przesady to że może niezbyt ładnie wygląda (w zasadzie to bardziej
    kwestia gustu) nie znaczy że dobrze nie działa. Jako jeden z pierwszych
    był nieźle konfigurowalny, działał szybko, miał pocztę wewnętrzną przez
    którą można było dużo załatwić.

    --
    xbartx