  • Data: 2009-11-03 14:25:51
    Temat: Re: proszę o wskazanie banku z expresowym eliksirem
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A z tej listy należy dopiero powykreślać te banki, które jak chcą to
    > stosują się do tych godzin, a jak im niewygodnie - to nie (i
    > oczywiście także te, które po prostu olewają klienta).

    nie wiem czy eurobank i mbank to słowa "wulgarne" ale
    pare godzin temu onet mi nie chciał przepuścić postu
    z wyżej podanym linkiem z powodu jego wulgarności :P

    uporczywie powtarzał:
    Błąd: Nie mogę wysłać tego artykułu, ponieważ używasz
    słów powszechnie uznanych za obraźliwe.

    teraz także, dopóki nie opuściłem linka