  • Data: 2007-12-05 14:32:51
    Temat: Re: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Dec 2007 01:43:11 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >A pozostale linki, gdzie jest to rozwiazane dokladnei z moim opisem
    >takiej transakcji?
    >Co na ich temat powiesz?

    Nic. Mogą sobie być. Nie stanowią elementu oferty, nie otrzymałem do
    momentu akceptacji oferty informacji, że cena jest inna.

    >Przypominam, ze dyskusja nei dotyczy wylacznie sklepu sirius, a zasad
    >naliczania oplaty za skorzystanie z uslugi polegajacej na autoryzacji
    >karty platniczej ;)

    Zasada jest prosta - informacja o tym musi być nie później niż
    magiczna pozycja 'CENA'.

    >Sadze, ze syrius niedlugo przerobi koszyk na wzor podanych linkow z
    >innych sklepow, boo obecnie tak wyglada standard w sklepach
    >internetowych, gdzie sa oplaty za autoryzacje kplatnosci karta.

    Ja tez tak sądzę, bo już do nich mailowałem wskazując
    nieprawidłowości.
    Jeśli oferują płatnośc kartą, to przy tym musi być informacja, że
    płatnośc kartą wiąże się z dodatkową opłatą.
    --
    ___________/ GG: 3524356