  • Data: 2007-12-07 20:28:59
    Temat: Re: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 10:45, "Z" <a...@o...pl> wrote:

    > -----
    >
    > Jednym slowem trzeba kupic 2 identyczne produkty w takim sklepie, za jeden
    > zaplacic karta, za drugi przelewem. I zaleznie jak beda wygladaly faktury:
    > -cena X za jeden, i X z doliczona prowizja za zakup karta za drugi = wtedy
    > skarga do banku
    > -cena X za jeden, Y za drugi = inspekcja handlowa lub urzad skarbowy (bo
    > pachnie to przewalem - rozne ceny za ten sam produkt)
    > -cena X za jeden i X z rabatem za platnosc gotowka = to chyba jedyna
    > dozwolona konfiguracja

    Zwrocenie sie do banku byloby ciekawe.
    Oni prowizje (swoja czesc) dostali w zwiazku z transakcja, a
    jednoczesnie ich klient zaplacil ja sklepowi.

    Moznaby nawet (jesli ktos ma taki bankdobrze odpowiadajacy) zadac juz
    teraz, przed transakcja zapytanie na infolinie mailowa, co z kosztami
    prowizji - na przykladach tych sklepow i linii lotniczych.

    Obawiam sie, ze odpowiedz bedzie, ze platnosc z prowizjja jest
    wlasnym wyborem klienta, zaplaty dodatkowej oplaty o takiej nazwie, bo
    bank rozumie pod tym prowizje centrum autoryzacyjnego, ktora przeciez
    nie obciaza klienta.
    Ale spytac warto.