  • Data: 2007-07-04 10:46:48
    Temat: Re: przelew
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > musze zrobic przelew w euro na konto zagraniczne.
    > bedzie to jednorazowa operacja.
    > kwota przelewu okolo 500 euro
    > do jakiego banku najlepiej by bylo abym sie udal?
    > bank spoldzielczy w ktorym mam konto raczej stanowczo
    > sie wzbrania przed tym zleceniem.
    >
    > Pozdrawiam, Pawel

    udaj sie do banku, ktory jest korespondentem banku, do ktorego chcesz
    zrobic przelew - zaoszczedzisz na kosztach bankow posredniczacych...
    inna opcja jest taka, ze jezeli pieniadze masz wyslac osobie, ktora znasz
    to kup karte pre-paid np. w bzwbk lub ing, zasil ja kwota 2000zl i wyslij,
    jak osoba dostanie karte to podasz jej pin i wyplaci sobie z bankomatu
    gotowke, karte zniszczy lub zatrzyma gdybys chcial wiecej razy wysylac
    pieniadze

    pozdr.
    RobertS