  • Data: 2002-09-06 11:39:56
    Temat: Re: przelew
    Od: "Robson" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:al9ot6$1ao$1@news2.tpi.pl...
    > Użytkownik <o...@p...onet.pl>
    > jest
    >
    > po to jest nowa numeracja rachunkow zeby sprawdzic czy "moze istniec"
    czyli
    > ma legalna sume kontrolna. Pomylka w numerze na 99% zostanie wykryta,
    > Nie zostanie jesli chciales wyslac do klienta X a podales rachunek klienta

    Twoj Bank nie jest w stanie sprawdzic czy istnieje konto w innym banku ,
    gdyz kasa nie jest przesylana bezposrednio , jest jeszcze"posrednik" czyli
    KIR.
    Nie wszystkie banki maja numeracje NRB/IBAN , najczesciej jest jednak tak ze
    kasa trafia do banku beneficjenta i to bank bene. zwraca ja z odpowiednia
    adnotacja ("Zly numer rach." lub "Rachunek nie istnieje")

    Czy
    > wroca
    >
    > Jesli takiego r-ku brak to wroca

    Wroca na pewno

    > zalezy od systemu informatycznego banku - w pekaosa podobno automatycznie
    > otwieraja juz zamkniety rachunek

    Dokladnie zlikwodowany znaczy nie istniejacy

    > *** blad ***

    Pozdr
    Robek