  • Data: 2005-01-30 11:42:44
    Temat: Re: przelew
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    szafi wrote:

    > wszyscy sa tacy uczciwi i przyukladni...
    > tyle ze ciekawe... co by bylo gdyby bieda przez okkna zagladala, nie bylo
    > kasy na studia a w mieszkaniu zimne grzejniki...
    > dostajesz bonusik.... wiesz ze dawca ma krocie....

    no i po co trolujesz?
    puszczasz flejma a ludzie poczuwają sie zobowiązani do moralizowania, etc.
    przez co grupa staje się mało merytoryczna. mam nadzieję, że się mylę, ale
    zaraz sypną postami różni pedagodzy.
    masz problemy z ogrzewaniem - pożal się na jakimś forum a od pbb trzymaj się
    z daleka

    trainer