  • Data: 2008-03-14 11:58:53
    Temat: Re: przelew do Brazyli
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości
    news:frdnuk$5d7$1@polsl.pl...
    > hej,
    >
    > musze zrobić przelew do Brazyli, bank dość normalny (Bradesco) - wlasciwie
    > tylko
    > ich bankomaty wydawały mi pieniądze i podobno jedyne co globalnie działają
    > dobrze.
    >
    > Problem w tym ze Citi nie miał możliwości wybrania takiego kraju jak
    > Brazyli...
    > Kobita się poddała - macie jakiś pomysł ?

    To Citi dał d***. Spróbuj rozmawiać z inną osobą - zażądaj, żeby puścili
    przelew ręcznie, używając tylko kodu BIC/SWIFT i numeru konta.

    Kod BIC/SWIFT banku Bradesco możesz wyszukać na www.swift.com ("BIC Search"
    po prawej stronie).

    (W systemie mBanku można wpisać dowolny kraj i wszystko robisz online. Jeśli
    robisz takie przelewy częściej, może warto ich spróbować).