    From: Kamil Jońca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew przez internet i potwierdzenie dla UM
    Date: Sun, 10 Oct 2004 15:22:10 +0200

    On 2004-10-10 15:14, Wojciech Nawara wrote:

    > I co ? :-)
    I dobrze. Tzn prawo jazdy mam.
    Ale u mnie były cyrki, bo w odpowiednim akcie (juz nie pamiętam czy to
    była ustawa czy rozporzącdzenie) wyczytałem, ze można zrobić to
    korespondencyjnie, tzn wysłać wszystkie papiery. Gdy zadzwonilem, aby
    się upewnić jak to technicznie wygląda, to człowiek z drugiej strony
    drutu twierdził coś, ze sie nie da. Na moje stwierdzienie, poparte
    numerkiem przepisu, zaczął bredzić coś o podpisie złożonym w obecności
    urzędnika. (Później dowiedziałem się, że w pewnych sytuacjach KPA wymaga
    czegoś takiego). Nie pamiętam juz czy poprosiłem o rozmowę z jego
    przełożonym czy nie, ale spakowałem wniosek, wydrukowany z mBanku dowód
    wpłaty, stare prawo (albo jego ksero - nie pamiętam) i wysłałem.
    Nie było problemów, poza tym, że WK nie był uprzejmy mnie poinformować,
    że prawko jest i czeka. Ale to juz temat na inną opowieść.

    KJ

    PS. Gdy ja składałem wniosek, to można bylo wysłać korespondencyjnie.
    teraz nie wiem. To na wypadek, gdyby ktoś mi udowadniał, że się nie da.