    From: "flash" <f...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew przez internet i potwierdzenie dla UM
    Date: Mon, 11 Oct 2004 20:00:08 +0200

    Użytkownik "sebastian" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ckbb6r$7c6$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Mam pytanie,jesli chcliabym wykonac przelew poprzez konto internetowe na
    > poczet nowego prawa jazdy do urzedu miasta to co mam im zaniesc jako dowod
    > przelewu?
    > Sam wydruk z internetu transkacji bedzie wiarygodny?
    > Pozdrawiam!
    > Sebastian

    W zależności od banku są różne warianty.
    Jeżeli na dole wydruku widnieje napis jak np. w mBanku, że wydruk stanowi
    dokument bankowy i niepotrzebny jest podpis ani pieczęć to taki wydruk
    trraktuje się jako potwierdzenie dokonania operacji.
    Inny przypadek dotyczy wydruku np. z BZWBK gdzie znajduje się napis, że
    dokument jest potwierdzeniem operacji tylko po podbiciu go w placówce banku.

    Jednak można w takiej sytuacji zaznaczyć cały dok. bez tego napisu o
    pieczęci banku i wydrukować zaznaczone, a nikt niepowinien się czepiać.
    Ja od jakiegoś czasu robie tak z dowodami wpłaty czesnego i nikt mi
    niezwrócił jeszcze uwagi na mojej uczelni, a zazwyczaj czepiają się
    wszystkiego czego się da :)

    Pozdrawiam flash83