  • Data: 2009-03-10 09:57:15
    Temat: Re: przelew sepa nie dotar? [ing bank]
    Od: "krecik" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gp4ra5$1h5j$1@news.ett.com.ua...

    > LOYDGB21076 - Norwich. BŁĄD. "This BIC is not connected to the SWIFT
    > network and cannot be used in the header of a SWIFT message."
    >
    > Wskazówka do zapamiętania: wszystkie (prawie?) banki w UK przyjmują
    > przelewy międzynarodowe na BIC o ostatnich dwóch znakach "2L"
    > (international services). Dlatego podałem prawidłowy BIC.
    >
    > k.

    Dobrze że się wstrzymałem. A już chciałem posyłać reklamacje (a nawet
    powinnem).
    Przelew właśnie dotarł na ich konto, 8 dnia roboczego : /, a powinien do 3
    dni bankowych.

    Co do tego BIC to sam już nie wiem. Może bankowcy go zmienili na taki jaki
    wy podaliście i dlatego tak długo szedł.
    Ale z drugiej strony na stronie banku lloyds znalazłem takie coś. Ja się na
    tym nie znam, może Wam to coś podpowie:

    "We no longer issue SWIFT codes; to make a payment to your account from
    overseas you will require your BIC code and IBAN number.
    You can find your BIC (Branch Identifier Code) and your International Bank
    Account Number (IBAN) on the top of your paper statements."