  • Data: 2006-03-16 05:02:18
    Temat: Re: przelewy za granice - z jakiego banku (online)?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W USA zarĂłwno przy krajowych jak i zagranicznych wire transfer pobierana
    > jest opĹ&#65533;ata zwykle od 10 do 30 dolarĂłw (zwykle zarĂłwno dla
    > przychodzÄ&#65533;cych jak i wychodzÄ&#65533;cych). Ten ich wire transfer to takie
    coĹ&#65533;
    > jak nasz SORBNET, bezsesyjne, ale EFT (taki jak nasz Elixir) to tam
    > zwykĹ&#65533;a osoba zleciÄ&#65533; nie moĹźe, tylko jak jesteĹ&#65533;
    przedsiÄ&#65533;biorcÄ&#65533; i jest Ci
    > to potrzebne na przykĹ&#65533;ad do robienia wypĹ&#65533;at pracownikom to
    dostaniesz
    > takÄ&#65533; opcjÄ&#65533;, i wtedy to jest gratis lub kosztuje
    kilka/kilkadziesiÄ&#65533;c
    > centĂłw, ale to i tak jest tylko krajowy system, tak jak nasz ELIXIR.
    >
    > --
    > Miernik _________________________ xmpp:m...@a...info
    > ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    > Why software shouldn't be covered by patents
    > http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

    Wire Transfer jest juz przedpotopowy, zanim powstal EFT czy direct deposit.
    Kosztuje wiecej, bo jest *natychmiastowy* ! W tej samej chwili trafia na
    rachunek odbiorcy. Jest kilka bankow, co oferuja wire transfery za darmo i juz
    jest ich co raz wiecej. EFT i direct deposit moze nawet osoba fizyczna wykonac.
    Zalezy od konta. Ja np mam od cashedge te usluge i robie to bez problemow :) Sa
    jednak limity 2tys $ dziennie (za wieksza sume placisz prowizje), a takze za
    czas jaki ma nastapic usluga (natychmiastowo platne pare dolcw, do 3 dni za
    darmo - w rezultacie jest na nastepny dzien biznesowy). W USA juz jest bardzo
    dobry system przelewow. Czek jest realizowany na nastepny dzien, a w tym samym
    dniu jest blokowana kwota z konta wystawcy czeku.